Jak probíhá nákup na MobileGear?
1. VÝBĚR TELEFONU
V MobileGear telefony rozdělujeme do kategorií podle toho, v jakém kosmetickém stavu jsou. Pokud je nějaký telefon “na hraně” může být zařazen do kategorie plus a minus. Tedy A+, nebo A-.
Třída – Telefony jako nové
Třída – Zánovní telefony
Třída – Lehce opotřebené
Třída – Výhodné
Telefony dovážíme po pečlivém výběru z USA , nebo Velké Británie
Jsou plně funkční, nemají prasklý displej, nebo nefunkční otisk prstu a fungují se všemi operátory. Samozřejmostí je čeština, ve které je každý telefon od MobileGear.
Všechny telefony prošly 45 stupňovým otestováním (foťák, displej, nabíjení, mikrofon, atd…), aby byla zaručena maximální kvalita a abychom zamezili případnému vracení, nebo vyměňování telefonů.
Zvuk foťáku
U některých telefonů píšeme, že “Telefon pochází ze zahraniční distribuce a nejde vypnout zvuk foťáku.” Co to přesně znamená vysvětlujeme ve videu ZDE.
Nutno podotknout, že toto je jediné omezení telefonů. Vše ostatní funguje jak má.
2. DOPRAVA A PLATBA
Doprava pro objednávky placené předem s konečnou hodnotou nad 1500,- Kč včetně DPH je zcela zdarma. V tomto případě zasíláme přes zasilkovna.cz na její pobočky.
Platit zakoupené zboží v našem eshopu můžete buď převodem na bankovní účet, dobírkou při převzetí zboží od přepravce, platební kartou, nebo při osobním předání v hotovosti.
Číslo bankovního účtu, který veden u komerční banky je 115-4405140237/0100
3. ZÁRUKA
U všech našich produktů je záruka minimálně 12 měsíců.
U každého produktu je záruční doba jasně uvedena na straně produktu.
Sídlíme v Brně , takže se v případě potíží není problém setkat osobně a vše rychle vyřešit.
4. OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky naleznete zde.
Podmínky ochrany osobních údajů zde.
5. PROBLÉMY S NÁKUPEM
Vrácení zboží:
Pro vrácení zboží do 14 dní prosím využijte tento formulář.
Balíky prosím posílat pomocí zpětného kódu zásilkovny. Takto nám telefon bezplatně pošlete zpět. Stačí dojít na jakoukoliv pobočku zásilkovny, nadiktovat jim kód a takto balík pošlete. Náš kód na vrácení je: 94490106. Do balíčku prosím nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář.
Reklamace:
Pro uplatnění reklamace se prosím ujistěte, že máte k dispozici doklad o zakoupení telefonu od MobileGear a máte nárok na reklamaci podle našich obchodních podmínek.
(Pokud máte s telefonem problémy, je také dobré vyloučit, že se nejedná problém způsobený špatným softwarem. Proto vždy doporučujeme nejprve přehrát software (NÁVOD ZDE) ve vašem zařízení a pokud stále nebude fungovat, teprve potom nám jej pošlete na reklamaci.)
V případě zasílání reklamovaného zboží prosím do balíku přiložte tento reklamační formulář.
Balíky prosím posílat pomocí zpětného kódu zásilkovny. Takto nám telefon bezplatně pošlete zpět. Stačí dojít na jakoukoliv pobočku zásilkovny, nadiktovat jim kód a takto balík pošlete. Náš kód na vrácení je: 94490106. Do balíčku prosím nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář.
6. Pozáruční servis / placené opravy / výkup
Pro odeslání telefonu na servis, na výměnu, nebo na výkup prosím vyplňte tento FORMULÁŘ.