1. Výběr telefonu - Třídy

Nový

Nové telefony s roční zárukou

Rozbalený

Nepoužité telefony, jen rozbaleny.

A+

Použité telefony ve stavu nového

A

Použité telefony na první pohled jako nové

A-

Použité telefony s lehkými známkami použití

B

Použité telefony s běžnými známkami použití

C

Použité telefony - výrazné nedostatky - nízká cena!

Telefony dovážíme po pečlivém výběru z NěmeckaUSA, nebo Velké Británie. Jsou plně funkční, nemají prasklý displej, nebo nefunkční otisk prstu a fungují se všemi operátory. Samozřejmostí je čeština, ve které je každý telefon od MobileGear.

Všechny telefony prošly 45 stupňovým otestováním (foťák, displej, nabíjení, mikrofon, atd…), aby byla zaručena maximální kvalita a abychom zamezili případnému vracení, nebo vyměňování telefonů.

2. Doprava a platba

Doprava

Doprava

Doprava pro objednávky placené předem s konečnou hodnotou nad 1500,- Kč včetně DPH  je zcela zdarma. V tomto případě zasíláme přes zasilkovna.cz na její pobočky. 

Platba

Platba

Platit zakoupené zboží v našem eshopu můžete buď převodem na bankovní účet, dobírkou při převzetí zboží od přepravce, platební kartou, nebo při osobním předání v hotovosti. 


Číslo bankovního účtu, který veden u komerční banky je 123-2167270247/0100

3. Záruka

U všech našich produktů je záruka minimálně 12 měsíců.

U každého produktu je záruční doba jasně uvedena na straně produktu.

Sídlíme v Brně USE vlajka, takže se v případě potíží není problém setkat osobně a vše rychle vyřešit.

4. Obchodní podmínky

Obchodní podmínky naleznete

Obchodní podmínky naleznete

Podmínky ochrany osobních údajů

Podmínky ochrany osobních údajů

5. Problémy s nákupem

Vrácení zboží:

Pro vrácení zboží do 14 dní prosím využijte tento formulář

Balíky prosím posílat pomocí zpětného kódu zásilkovny. Takto nám telefon bezplatně pošlete zpět. Stačí dojít na jakoukoliv pobočku zásilkovny, nadiktovat jim kód a takto balík pošlete. Náš kód na vrácení je: 94599511. Do balíčku prosím nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář.

Pro zpracování vratek iPhonů/iPadů, je nutné zařízení uvést do továrního nastavení. Bez tohoto není možné zařízení otestovat a reklamaci vyřídit!

Výměna zboží:

Pro výměnu zboží do 21 dní prosím využijte tento formulář

Balíky prosím posílat pomocí zpětného kódu zásilkovny. Takto nám telefon bezplatně pošlete zpět. Stačí dojít na jakoukoliv pobočku zásilkovny, nadiktovat jim kód a takto balík pošlete. Náš kód na vrácení je: 94599511. Do balíčku prosím nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář.

Pro zpracování výměny iPhonů/iPadů, je nutné zařízení uvést do továrního nastavení. Bez tohoto není možné zařízení otestovat a reklamaci vyřídit!

Reklamace:

Pro uplatnění reklamace se prosím ujistěte, že máte k dispozici doklad o zakoupení telefonu od MobileGear a máte nárok na reklamaci podle našich obchodních podmínek

(Pokud máte s telefonem problémy, je také dobré vyloučit, že se nejedná problém způsobený špatným softwarem. Proto vždy doporučujeme nejprve přehrát software (NÁVOD ZDE) ve vašem zařízení a pokud stále nebude fungovat, teprve potom nám jej pošlete na reklamaci.)

V případě zasílání reklamovaného zboží prosím do balíku přiložte tento reklamační formulář.

Pro zpracování reklamace iPhonů/iPadů, je nutné zařízení uvést do továrního nastavení, nebo do předávacího protokolu napsat kód obrazovky. Bez tohoto není možné zařízení otestovat a reklamaci vyřídit!

6. Pozáruční servis / placené opravy / výkup

Pro odeslání telefonu na servis, na výměnu, nebo na výkup prosím vyplňte tento FORMULÁŘ.